Ga naar de inhoud
Als het over kwaliteit in dyslexiezorg gaat

NIEUWSBERICHTEN

Introductie Tim Rook

Sinds 2 april werkt Tim Rook als interim Marketing- & Communicatiestrateeg voor het NKD. Hij zal zich de komende maanden gaan richten op het schrijven van een communicatiestrategie en -jaarplan. Met dit communicatieplan zal het NKD zijn stakeholders op een effectieve en gestructureerde wijze kunnen informeren over, en betrekken bij, zijn activiteiten.

De basis van dit plan zal bestaan uit een merkstrategie waarin staat omschreven wat de kern- en merkwaarden van het NKD zijn en wat de missie en visie is. De merkstrategie omschrijft de Brand identity (oftewel: positionering) en is dat wat het NKD een uniek merk maakt en onderscheidt van andere.

Tim zal op korte termijn in gesprek gaan met een aantal van onze praktijken en externe partijen zodat hij zo snel mogelijk een goed beeld krijgt van onze organisatie.

Tim is ‘merkenman in hart en nieren’ en is onder andere gespecialiseerd in het ontwikkelen en introduceren van nieuwe merken voor organisaties, diensten en producten. Hij is geen grafisch vormgever maar wel degene die zich bezighoudt met het benoemen en vervolgens het communiceren van de unieke en onderscheidende toegevoegde waarde van een merk. Hij kijkt vooral naar het DNA van een organisatie en richt zich primair op de klantbeleving bij ieder contactmoment tussen een organisatie en de externe en interne stakeholders. 

Meer info over Tim is te vinden op zijn LinkedInprofiel: https://www.linkedin.com/in/timrook/

Back to top